سلام خانوما من تشرحات سفید دارم زیاد وقتی زیاد میشینم یا وایمیسم طبیعیه 😞

۴ پاسخ

منم دارم هنو

به گفته دکترم ترشحات اگه بی رنگ و آبکی و بدون بو باشن بدون مشکله هر ترشحات دیگه ای دارید با دکتر در میون بزارید بهتره

عزیزم قبل اینکه بفهمی بارداری ترشحاتت چجوری بود میشه بهم بگی🥺

منم دارم

سوال های مرتبط