خانما امروز آزمایش تیروئید دادم ببینید چطوره ؟

تصویر
۵ پاسخ

نرمالع

عالییی

تا کی باید قرص رو بخورم روزی که زایمان کردم قرص رو نخورم از فرداش؟

تیروئید زیر دو ونیم تو بارداری اوکیه

خوبه درصدش اونم میری دکتر قرص ۱ روزش زیاد میکنه کم کم میاد پایین

سوال های مرتبط

مامان نفس مامان نفس هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان قلقلی مامان قلقلی روزهای ابتدایی تولد
مامان محمدعلی مامان محمدعلی ۴ ماهگی
مامان علیرضاو علیسان مامان علیرضاو علیسان ۱ ماهگی
مامان آراد مامان آراد روزهای ابتدایی تولد