ببینید آزمایش قند چطوره

تصویر
۸ پاسخ

طبیعی یاسزارین دکترت کیه

پایین باشه بده ؟

اره اهن‌فیفول پلاس هم میخرم چند روز پیش آزمایش دادم‌دکتر گفت خوبه فقط ادمه بده قرص اهنت رو

آهنت یه ذره پایینِ
قرص آهن میخوری؟

سلام عزیزم همه چیت خوبه فقط یه کوچولو کمخونی خیلیییی کم

خداروشکر من هرچی گفتم دکتر قند ندارم باورش نمیشد

خوبه گلم
قند دوساعته ت کمی پایین

قندت خوبه

سوال های مرتبط

مامان لنا😍🥺🫀 مامان لنا😍🥺🫀 ۱۱ ماهگی
مامان دخمری🥹 مامان دخمری🥹 ۱۲ ماهگی
مامان مهراد✨ماه‍🌙لین مامان مهراد✨ماه‍🌙لین ۱۱ ماهگی