طبیعی یاسزارین دکترت کیه
پایین باشه بده ؟
اره اهنفیفول پلاس هم میخرم چند روز پیش آزمایش دادمدکتر گفت خوبه فقط ادمه بده قرص اهنت رو
آهنت یه ذره پایینِ
قرص آهن میخوری؟
سلام عزیزم همه چیت خوبه فقط یه کوچولو کمخونی خیلیییی کم
خداروشکر من هرچی گفتم دکتر قند ندارم باورش نمیشد
خوبه گلم
قند دوساعته ت کمی پایین
قندت خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.