آزمایش قند ناشتا۹۵ چطوره

۸ پاسخ

بایدزیر۹۳باشه ولی زیادم بالانیس اگه دیابت نداری

رعایت میکنم شیرینیجات ک نمیخورم فقط غذا میخورم

لب مرزه رعایت کن

رعایت کن عزیزم این یکماهه اخرو

برای من ۹۶ بود دکتر گفت اوکیه
ولی باز باید یکم رعایت کنی .

لب مرز

خوبه در حد مرزه.. باید زیر 92 باشه نرمالش

خوبهه

سوال های مرتبط

مامان علیرضاو علیسان مامان علیرضاو علیسان روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه💕 مامان جوجه💕 ۲ ماهگی
مامان فندوقی😍 مامان فندوقی😍 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان دخمری🥹 مامان دخمری🥹 ۱۲ ماهگی
مامان 🌼رَستا🌼 مامان 🌼رَستا🌼 ۸ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌ویکم بارداری
مامان فندق 💓💓 مامان فندق 💓💓 روزهای ابتدایی تولد
مامان راحیل رز تودلی مامان راحیل رز تودلی هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان فندق کوشولو🧿🎀 مامان فندق کوشولو🧿🎀 هفته سی‌وپنجم بارداری