دخترا ازمایش قند و تیروئیدمه چطوره

تصویر
۴ پاسخ

اصلا واضح نیست
تیرویید باید ۱ تا ۲ باشه
قند هم ۷۰ تا ۸۵ اینا بهترینه

تیرویید باید بیاد زیر ۳
قندت ۹۴ هست؟آخه تاره.باید مواظب باشی رعایت کن بیاد پایین تر

تیرویید باید بیاد زیر ۳
قندت ۹۴ هست؟آخه تاره.باید مواظب باشی رعایت کن بیاد پایین تر

تیرویید باید بیاد زیر ۳
قندت ۹۴ هست؟آخه تاره.باید مواظب باشی رعایت کن بیاد پایین تر

سوال های مرتبط

مامان نی نی🥹🤰🏻 مامان نی نی🥹🤰🏻 ۴ ماهگی
مامان مائده مامان مائده ۹ ماهگی
مامان لنا😍🥺🫀 مامان لنا😍🥺🫀 ۱۱ ماهگی
مامان پارساوآرسام🩵🩵 مامان پارساوآرسام🩵🩵 ۵ ماهگی
مامان نیکای من🎀🩷 مامان نیکای من🎀🩷 ۲ ماهگی
مامان nafas🐣 مامان nafas🐣 ۳ ماهگی
مامان جوجه💕 مامان جوجه💕 ۲ ماهگی
مامان ایهان وشاهان مامان ایهان وشاهان ۵ ماهگی
مامان محمد مامان محمد هفته چهلم بارداری
مامان فندوقی😍 مامان فندوقی😍 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان آریا👶 مامان آریا👶 ۲ ماهگی