غذای کمکی رو با چی شروع کردین؟

۹ پاسخ

سلام گلم.
کانال تغذیه کوچولوها داریم روبیکا.
ازفرنی اولیه گرفته
تاکلی ایده های غذایی بادستورپخت مخصوص کوچولوها.
خواستیدعضوشیدمیتونیدآیدی بزارید
یابه آیدیم درروبیکا پیام بدید
@Hjnbvvvg

والا من از فرنی شروع کردم ،روز اول با شیر خودم خورد تا تهشو ولی روز دوم شیر پاستوریزه ریختم اصلا نخورد 😂
پوره سیب زمینی هم با کره داد اوق زد
😂 منم برنج دادم یک آمممممی میکرد فهمیدم این جوری چیز بهتر میخوره
ولی چون دندونش یکی اومده بیرون اون یکی داره میاد بیرون بچم صورتش کوچولو شده 🥲

من اول شیره کش بادام بد لعاب برنج بد فرنی بد هویچ بعدش سیب زمینی فردا هم می‌خوام جو دوسرپرک آسیب کنم فرنی کنم بهش بدم همش تست حساسیت مبگرم ک برا سوپ کمکم امادس کنم

اول فرنی بعد حریره بادوم

فرنی و حریره بادوم

دکتر به من گفت سرلاک فرنی برنج دو هفته بده
بعد سوپ ساده

هفته اول فرنی هفته ب دوم حریره

اول فرنی ساده
بعد پوره هویج
بعد حریره

با فرنی و حریره بادوم ولی بی مزه بود پسرم نمی خورد پوره سیب درختی اضافه کردم تا خورد

سوال های مرتبط

مامان لنا مامان لنا ۱۳ ماهگی
مامان هایلین مامان هایلین ۱۵ ماهگی