۵ پاسخ

کگل برای زایمان طبیعی یا بعد بارداری انجام میدن شما که جفتت پایین نیازی نیس چون تهش سزارین میشی

کگل خیلی فشار میاره به لگن اصلا فکر نمیکنم خوب باشه تو بارداری مخصوصا شما که داری میکی جفت پایینه

اصلا چرا انجام بدی؟؟؟؟؟
تو ک بارداری نیاز نیست انجام بدی ...
اگر هم برا زایمان طبیعی میخوای جفت پایین اجازه طبیعی نمیدن معمولا..‌ برا کف لگن هم هیچ مهم نیست انجام ندی

کگل و فکر کنم تو دوران قبل بارداری فقط بشه انجام داد
بازم از دکترت بپرس

کگل چی هست

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان فندق کوچولو 😍 مامان فندق کوچولو 😍 هفته بیست‌وششم بارداری