۵ پاسخ

بچه من سه روزگی با زردی ۱۲ مرخصش کردم. بعد سه روز شد ۹ وقتی دو‌هفتش شد بردمش دکتر گف الان ۵ شده.

زردی بچه من ۱۰ بود مرخص نمیکردن همسرم اومد رضایت داد رفتیم خونه نه دستگاه اجاره کردیم ن کار خاصی فقط تند تند بهش شیر دادم بچه رو زیاد نپوشوندم با کلاه و دستکش زردیش رفت خداروشکر

مرخصش کن دستگاه بگیر

برای سن بچه شما زیر ۷

خودت میتونی ترخیصیش و بگیری، بگو میبرم تو خونه میزارم زیر دستگاه،

سوال های مرتبط

مامان آراد و دلانا😍 مامان آراد و دلانا😍 ۲ ماهگی
مامان دِلسای قشنگم🥹🫀 مامان دِلسای قشنگم🥹🫀 ۱۰ ماهگی
مامان دِلسای قشنگم🥹🫀 مامان دِلسای قشنگم🥹🫀 ۱۰ ماهگی