۱۴ پاسخ

قرص سرماخوردگی مجازنیستیم
فقط استامینیفون‌ساده ‌اونم‌هر ۶ ساعت

هر ۸ساعت دکتر به من داده

فکر کنم قرص سرما خوردگی مجاز نیست توی بارداری

اصلا قرص سرماخوردگی مجاز نیست.
برو دکتر عزیزم خود درمانی نکن

قرص سرماخوردگی نشنیدم کسی بخوره استامینوفن دیدم و آموکسی کلاو

منم چند تا خوردم امروز فهمیدم که نباید استفاده بشه

اصلا قرص سرماخوردگی مجاز نیستیم
اینبات سرماخوردگی بگیر

سعی کن هر ۱۲ ساعت بخوری

مصرف نکنی بهتره

سلام عزیزم من ۳۴ هفته هستم کی میتونم برم سنو رو بدم سنو آخری مثل همیشه یا از واژیناله

ای بابا نگران شدم
از دیروز ۳ تا خوردم تا الان

برای سرماخوردگی دیفن هیدرامین ساده میشه استفاده کرد و آموکسی سیلین

نه نباید بخوری

به من دکترم استامینوفن ۵۰۰ ساده داد هر ۶ ساعت

سوال های مرتبط

مامان آقا ماهان😍 مامان آقا ماهان😍 روزهای ابتدایی تولد
مامان رادوین و رایان مامان رادوین و رایان روزهای ابتدایی تولد