خانما سیر مجازیم بخوریم یا ن؟

۶ پاسخ

من ترشی سیر میخوردم تقریبا ۲۵ هفته اینا بودم ولی خب کم میخوردم.دو سه هفته یه بار اونم ۴تا دونه میخوردم

منم دکترم منع کامل میکنه خوردن سیر رو

کم بخور، میگن خوب نیس واسه بچه

من که از اول بارداریم سه کیلو سیر ترشی خوردم عاشقشم

اره من میخورم تو سالاد شیرازی و تو ماست

اره من میخورم توی غذا هرچیزی به اندازه اشکال نداره

سوال های مرتبط

مامان جوجه طلایی🍒 مامان جوجه طلایی🍒 ۹ ماهگی
مامان آنیسا 🩷 مامان آنیسا 🩷 روزهای ابتدایی تولد