۶ پاسخ

اوف منم حساسیت دارم یکسره عطسه و ابریزش دارم خفه میشم🥴

من سرماخورده بودم دکترم گفت فقط مجازی روزی یدونه لوراتادین بخوری.
من سه روز خوردم واسم تاثیری نداشت دیگه نخوردم.مامان همسرم گفت شیردون سرم رو با روغن دو سه روز چرب کنم و آب نمک استشمام و قرقره کردم الحمدالله خوب شد

اونم نخور بزار دیگ این همه مکمل میخوریم اونام معلوم نیس چین.طفلی بچه اذیت میشه

وای منم انقدر آبریزش بینی دارم که بیحال شدم🥲

سیتریزین دکترم بهم داد من نخوردم الان ۶ ماه تحمل کردم سه ماهم روش.نخوری بهتره

هیچی منم دماغم داره پاره میشه🥲

سوال های مرتبط

مامان آقا ماهان😍 مامان آقا ماهان😍 روزهای ابتدایی تولد
مامان بردیا مامان بردیا ۱ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۳ ماهگی
مامان پناه و پونه مامان پناه و پونه ۹ ماهگی