برای آبریزش بینی چی خوبه؟

۴ پاسخ

هیچی من ک دماغم زخم شد تا آبریزشش خوب شد

قرص سیتریزین ۱۰

من دکتر بهم لوراتادین ۱۰ داده
متخصص عفونی چون حساسیت دارم و عطسه و ابریزش بینی

فقط بخور آب گرم

سوال های مرتبط

مامان پناه و پونه مامان پناه و پونه ۹ ماهگی
مامان فنچ کوچولو 🐣 مامان فنچ کوچولو 🐣 روزهای ابتدایی تولد