برای آبریزش بینی چی خوبه سرما خوردم☹️🤧

۳ پاسخ

هم ابریزش خوبه ،دارو نخور .اینجوری اخلاط وعفونت خارج میشه

اگه عناب دارین بزارین رو گاز دودش و بو کنید

سیتیریزین مجازه دکترم بهم داد شبی یکی

سوال های مرتبط

مامان مهیارو ماکان مامان مهیارو ماکان ۶ ماهگی
مامان بردیا مامان بردیا ۱ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۲ ماهگی