خانوما برای آبریزش بینی چی خوبه

۲ پاسخ

سیتیریرین.. و یا دیفن هیدرامین ساده بدون کامپاند یه قاشق کوچولو

لوراتادین

سوال های مرتبط

مامان مهیارو ماکان مامان مهیارو ماکان ۶ ماهگی
مامان ✨️ɴɪʟᴀ&ɴᴇʟɪɴ✨️ مامان ✨️ɴɪʟᴀ&ɴᴇʟɪɴ✨️ ۱۳ ماهگی
مامان دیارا مامان دیارا هفته سی‌وششم بارداری
مامان آرمــــــان مامان آرمــــــان ۹ ماهگی