سلام مامانا برای آبریزش بینی چی خوبه؟ دخترم ۱۸ ماهشه

تصویر
۳ پاسخ

ببخشید یه سوال داشتم شما خودتون بچه دومم خواستید؟

قطره بینی رینوسالتین

سیتروزین

سوال های مرتبط

مامان مهیارو ماکان مامان مهیارو ماکان ۶ ماهگی
مامان بردیا مامان بردیا ۱ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۲ ماهگی
مامان دیارا مامان دیارا هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان پناه و پونه مامان پناه و پونه ۹ ماهگی
مامان آرمــــــان مامان آرمــــــان ۱۰ ماهگی