۹ پاسخ

من که مدام شیره و ارده میخورم خیلی دوس دارم 😂

نه بابا هیچی نمیشه

من خیلی میخورم اصلا نمیدونستم باعث تحریک دهانه رحمه ک😐

من زیاد میخورم خیلی هم دوست دارم خرما😁

۵ تا در روز هیچی نمیشه
من بیشترم خوردم

تو ماهه من دکتر رژیم غذاییم روز ۴ تا نوشتع ولی خو هیچ شیرین کنندع دیگع ای ندارم

عه مگه خرما باعث دهانه رحم میشع؟؟
من هم باچایی میخورم
هم گذری از اشپزخونه رد بشم یکی برمیدارم میخورم

ن بابا بخور اتفاقا خیلی خوبه خرما و شیر بخور من با اینک دیابت دارم میخورم قندمم چک میکنم خوبه خداروشکر

من که صبح ظهر شب یکی میخورم خداروشکر مشکلی نداره

سوال های مرتبط

مامان آقا ماهان😍 مامان آقا ماهان😍 روزهای ابتدایی تولد
مامان mahi مامان mahi هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان قندعسل مامان مامان قندعسل مامان ۱۰ ماهگی