میگم دلستر ضرر داره بخوریم یا ن ؟

۹ پاسخ

ن بابا من قند ندارم ک هیچ قندمم پایینه دکتر گفت افت قندداری 😊

در حد رفع هوس بخور اشکال نداره.

من که اول میخورم بعدم آزمایش قند دادم گفتن خوبه الان با خیال راحتر میخورم 😂😂😂😂😂😒

منم هفته پیش آب سیب شو خوردم زیاد روی نکنی مشکلی نداره

من میخورم گاهی

من ک زیاد میخورم اون شب با شوهر رفتیم بیرون نصف دلستر و سرکشیدم

دکترم به من گفت اگه دیابت نداری استفاده کن.

اگه قند نداری خوبه

من هفته پیش خوردم البته که ضرر داره ولی خب خیلی دلم خواست خوردم

سوال های مرتبط

مامان آقا ایلیا👶🏻 مامان آقا ایلیا👶🏻 ۷ ماهگی
مامان ایلهان🥰 مامان ایلهان🥰 ۱ ماهگی
مامان محمد صدرا مامان محمد صدرا ۷ ماهگی
مامان مهیار مامان مهیار هفته سی‌ویکم بارداری
مامان فندق مامان فندق روزهای ابتدایی تولد
مامان پناه🩷 و پاشا🩵🧿 مامان پناه🩷 و پاشا🩵🧿 ۵ ماهگی