سلام دلستر انگور خوبه بخورم یا ن

۴ پاسخ

بنظرم این ماه آخر سعی کن نخوری چون شنیدم میگن چیزایی که رنگ داره نخورید تا بچه زردی نگیره ولی من خودمم خیلی دلم میخواد بخاطر همین نمی‌خورم

ی چیز پر از قند و رنگ مصنوعی چرا باید خوب باشه؟؟

اره خوبه. حتی شنیدم برای یبوست هم میگن خوبه بخوری

من میخورم

سوال های مرتبط

مامان جوجه هام🐣🐥🌈 مامان جوجه هام🐣🐥🌈 ۱۳ ماهگی
مامان مامان شاهان مامان مامان شاهان ۱ ماهگی
مامان جوجه طلایی🍒 مامان جوجه طلایی🍒 ۹ ماهگی
مامان امیرعباس مامان امیرعباس ۷ ماهگی
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۱ ماهگی