والا دکتر من گفت از همون اولم اشکال نداره در حد ی قاشق
نخور هوا گرمه سه ماه آخر کمتر گرمی بخور
ن من میخورم
منکه هر ۲-۳ روز صبحانه عسل میخورم
من از روز اول تا الان هررررر روز خوردم هر روز
به من که گفتن آبلیمو عسل بخورم
از همون اولشم ضرر نداشت و نداره
نمیدونم ماهای اول گفتن ضرر داره منم نخوردم ولی الان نمیدونم
منم صبحانه با کره میخورم
منکه میخورم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.