خانوما الانم عسل ضرر داره بخوریم یا نه

۱۰ پاسخ

والا دکتر من گفت از همون اولم اشکال نداره در حد ی قاشق

نخور هوا گرمه سه ماه آخر کمتر گرمی بخور

ن من میخورم

منکه هر ۲-۳ روز صبحانه عسل میخورم

من از روز اول تا الان هررررر روز خوردم هر روز

به من که گفتن آبلیمو عسل بخورم

از همون اولشم ضرر نداشت و نداره

نمیدونم ماهای اول گفتن ضرر داره منم نخوردم ولی الان نمیدونم

منم صبحانه با کره میخورم

منکه میخورم

سوال های مرتبط

مامان رادین 💙 مامان رادین 💙 ۱ ماهگی
مامان جوجه طلایی🍒 مامان جوجه طلایی🍒 ۹ ماهگی
مامان رایان مامان رایان ۳ ماهگی
مامان سادات مامان سادات هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان پناه🩷 و پاشا🩵🧿 مامان پناه🩷 و پاشا🩵🧿 ۵ ماهگی
مامان جوجو ساروین🐣💙 مامان جوجو ساروین🐣💙 ۱۲ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه ۷ ماهگی