سلام خانوما عسل ضرر داره ‌؟

۶ پاسخ

عسل پاستوریزه تا روزی یک تا یکونیم قاشق غذا خوری میتونی بیشتر نخور ریسکه

نه بخور به اندازه

من از اول همش خوردم

خودت میتونی بخوری در هر زمان ولی ب بچه تا یک سالگی نده احتمال مرگ شیرخوارم داره

را باید ضرر داشته باشه خیلیم خوبه

به اندازه مصرف بشه هیچ ضرری نداره

سوال های مرتبط

مامان مهیار مامان مهیار هفته سی‌ویکم بارداری
مامان حسین جون مامان حسین جون ۱۲ ماهگی
مامان رایان مامان رایان ۳ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه ۶ ماهگی
مامان ادریس و ادهم مامان ادریس و ادهم ۸ ماهگی
مامان فندوق 🥰 مامان فندوق 🥰 هفته پانزدهم بارداری