خوردن عسل ضرر داره ؟

۸ پاسخ

نه من میخورم

اتفاقا عسل مفیدم‌هست

نه عزیزم دیگه سه ماهه دوم ب بعد بدون اشکاله

عسلی که تو بازار هست نه عزیزم

ن گلم همه چی بخور ولی ب اندازه
دکتر من گفت این هفته های اخر بیشتر به جای گرمی چیزای خنک بخور ک بچه زردی نگیره
مثل عرق کاسنی ، خاکشیر ، روزی یکی دوتا خیار ، کاهو و ......

نه عزیزم ایرادی نداره

نه عزیزم ولی زیاد مصرف نکن
چون طبعش گرمه ، بچت زردی نگیره

الان تو هفته های شما دیگه نه

سوال های مرتبط

مامان ادریس و ادهم مامان ادریس و ادهم ۸ ماهگی
مامان فندوق 🥰 مامان فندوق 🥰 هفته پانزدهم بارداری
مامان پسته پسر مامان پسته پسر روزهای ابتدایی تولد
مامان رادین 💙 مامان رادین 💙 ۱ ماهگی
مامان ... مامان ... هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان نویان جون♥️ مامان نویان جون♥️ هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان مهوا مامان مهوا هفته سی‌وچهارم بارداری