خانومای عزیز عسل بخورم ضرر داره؟

۱۰ پاسخ

نه اصلا

بهتره نخوری چون گرمیش زیاده و میتونه باعث زردی نوزاد بشه من برای پسر اولم این تجربه و نداشتم و زردی گرفت و یه پزشک طب سنتی گفت نخور

نه . اگه فشارت بالا نیس راحت بخور

نه بابا من هم آبلیمو عسل هم صبحونه عسل میخورم
خیلی اگه زیاده روی کنی مشکل داره

نهههه

من هرروز کره عسل میخورم

من ک میخورم

ن ولی زیاد روی کنی ظرر دارع

من صبحونه میخورم

در حد چندتا قاشق چایی خوری نه

سوال های مرتبط

مامان حسین جون مامان حسین جون ۱۲ ماهگی
مامان رایان مامان رایان ۳ ماهگی
مامان رادین 💙 مامان رادین 💙 ۱ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه ۶ ماهگی
مامان ادریس و ادهم مامان ادریس و ادهم ۸ ماهگی