ضرر داره بخوریم؟

تصویر
۱۶ پاسخ

تاحالا تو عمرم نخوردم😅

من که تا الان هرروز یکی یا دوتا رو خوردم

وا چه ضرری. بخور نوش جان

عاشقشممممم

وای عاشقشم منبع منیزیم و زینک هست. اگه یبوست داری کمتر بخور پوستش هم اصلا نخور

نه چه ضرری عزیزم من میخورم 😋

مصرف زیادش باعث یبوست و انسداد روده میشه .روزی یکی بخور .انارم همراهش نخور

ن فقط سی اینگلی ک قند داره ضرره.قند نیاری بخه نوش جونت

هوس کردم ،،🥴

ن ولی خوب بجو

ن عزیزم فقط اگر یبوست داری زیاد نخور

نه ضرری‌نداره اگه زیاد نخوری

نه چه ضرری

نه بابا ب اندازع بخوری هیچی ضرر نداره

نه فقط پوستشو نخور دلدرد نشی

اره رحم نرم میشه

سوال های مرتبط

مامان ثنا
1404/11/30 مامان ثنا 1404/11/30 ۳ ماهگی
مامان بـــَــرســـا مامان بـــَــرســـا ۴ ماهگی
مامان دلانا مامان دلانا ۱۰ ماهگی
مامان بچه مامان بچه هفته سی‌ویکم بارداری
مامان پناه 🥺🫂 مامان پناه 🥺🫂 ۳ ماهگی
مامان جوجه طلایی🍒 مامان جوجه طلایی🍒 ۹ ماهگی
مامان مهیار مامان مهیار هفته سی‌ویکم بارداری