الان کاچی بخوریم ضرر داره؟

۵ پاسخ

بله نباید بخوری چون گرمه

نه من ماهی یه بار هوس میکنم در حد نصف کاسه میخورم

یه باره دیگه بخور.‌
هوست رفع شه..‌

نخور گرمیه واسه زردی بچه هم خوب نیست

نه من میخورم در حد ی پیاله کوچیک

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق روزهای ابتدایی تولد
مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 ۵ ماهگی
مامان پناه🩷 و پاشا🩵🧿 مامان پناه🩷 و پاشا🩵🧿 ۵ ماهگی
مامان اکانت پرید مامان اکانت پرید ۱۲ ماهگی
مامان فندق 💓💓 مامان فندق 💓💓 روزهای ابتدایی تولد
مامان دلانا مامان دلانا ۱۰ ماهگی