کاچی ضرر داره؟☹️

۱۰ پاسخ

زردی میاره بعدا

من ک خیلی خوردم

زعفران نریز

بنده یه بار مامانم گندی درست کرد یعنی کاچی با زعفرون و پر از مغزیجات بعد خوردنش یه عالمه دونه ریخت بیرون
شما اگه میخوای زعفرونی باشه اشکالی نداره ولی مغزیجات داخلش نریز

نه عزیزم بخور نوش جونت

اگه اونجوری که برای زائو درست میکنن بله ضرر داره چون داخل پر گرمیجاته

کم بخور اگ خیلی هوس کردی

در حد رفع هوس اشکال نداره

در حد رفع هوس نه بخور

بدون زعفرون و رازیانه اینا باشه نه عزیزم ضرر نداره ولی کم بخور

سوال های مرتبط

مامان میلان طلا🩵 مامان میلان طلا🩵 ۹ ماهگی
مامان ثنا
1404/11/30 مامان ثنا 1404/11/30 ۳ ماهگی
مامان 🩷ﺍَﺑ‌‍ﺭﺍ🩷 مامان 🩷ﺍَﺑ‌‍ﺭﺍ🩷 هفته سی‌وششم بارداری
مامان فندق مامان فندق روزهای ابتدایی تولد
مامان اکانت پرید مامان اکانت پرید ۱۲ ماهگی
مامان فندق 💓💓 مامان فندق 💓💓 روزهای ابتدایی تولد
مامان لوبیا💙💫 مامان لوبیا💙💫 هفته چهلم بارداری
مامان پارلا و آریا مامان پارلا و آریا هفته سی‌وهفتم بارداری