من خوردم خیلی دلم میخواست یه بشقاب بزرگ هیچی هم نشد
بله عزیزم کاچی خیلی گرمه.
من خوردم رفتم دستشویی اب خون ازم میومد چون گرمیه
نخور.
دو قاشق بخور
ولی چون گرمیه زیاد خوب نیست
کاچی خیلی گرمه
نخور
درحد رفع هوس نه ولی زیادش گرمیه و توصیه نمیشه
مقویه و خوبه چیز بدی نداره. بخور عزیزم
گرمه دیگ در حد رفع هوس بخور
چرا باید ضرر داشته باشه من چندبار خوردن
نخوری بهتره عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.