خانما کاچی تو بارداری ضرر داره؟

۱۱ پاسخ

من خوردم خیلی دلم میخواست یه بشقاب بزرگ هیچی هم نشد

بله عزیزم کاچی خیلی گرمه.

من خوردم رفتم دستشویی اب خون ازم میومد چون گرمیه

نخور.

دو قاشق بخور
ولی چون گرمیه زیاد خوب نیست

کاچی خیلی گرمه
نخور

درحد رفع هوس نه ولی زیادش گرمیه و توصیه نمیشه

مقویه و خوبه چیز بدی نداره. بخور عزیزم

گرمه دیگ در حد رفع هوس بخور

چرا باید ضرر داشته باشه من چندبار خوردن

نخوری بهتره عزیزم

سوال های مرتبط

مامان میلان طلا🩵 مامان میلان طلا🩵 ۹ ماهگی
مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 ۵ ماهگی
مامان 🩷ﺍَﺑ‌‍ﺭﺍ🩷 مامان 🩷ﺍَﺑ‌‍ﺭﺍ🩷 هفته سی‌وششم بارداری
مامان لوبیا💙💫 مامان لوبیا💙💫 هفته چهلم بارداری
مامان تودلی مامان تودلی روزهای ابتدایی تولد
مامان دوتا گوجه سبز مامان دوتا گوجه سبز روزهای ابتدایی تولد
مامان نخودچه مامان نخودچه روزهای ابتدایی تولد