۳ پاسخ

عزیزم دردا الان طبیعیه بزار ریتم بگیره هی مسکن نخور اگه خیلی طولانی شد و دردات ریتم نگرفت خیلی کلافه شدی یه دونه بخور

نه ساده اشکال نداره

استامینوفن ضررنداره فک کنم توهفته های شما دل درد طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان پناه🩷 و پاشا🩵🧿 مامان پناه🩷 و پاشا🩵🧿 ۵ ماهگی
مامان ثنا
1404/11/30 مامان ثنا 1404/11/30 ۳ ماهگی
مامان دلانا مامان دلانا ۱۰ ماهگی
مامان 2گل پسر❤️ منن🧿 مامان 2گل پسر❤️ منن🧿 ۱۱ ماهگی
مامان پناه 🥺🫂 مامان پناه 🥺🫂 ۳ ماهگی
مامان جوجه طلایی🍒 مامان جوجه طلایی🍒 ۹ ماهگی
مامان فندوق کوچولو مامان فندوق کوچولو ۴ ماهگی
مامان 👶🏻بلوط🤩 مامان 👶🏻بلوط🤩 ۱۳ ماهگی