میوه زیاد بخوریم ضرر داره ؟

۴ پاسخ

من زیاد میخورم قندمم 75

اگه قند نداری نه

آره قندت میره بالا

سعی کن طرف شب نباشه ، اگر نمی تونی خودتو کنترل کنی

سوال های مرتبط

مامان پناه🩷 و پاشا🩵🧿 مامان پناه🩷 و پاشا🩵🧿 ۵ ماهگی
مامان ثنا
1404/11/30 مامان ثنا 1404/11/30 ۳ ماهگی
مامان پناه 🥺🫂 مامان پناه 🥺🫂 ۳ ماهگی
مامان اهورا مامان اهورا هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان جوجه طلایی🍒 مامان جوجه طلایی🍒 ۹ ماهگی
مامان مهیار مامان مهیار هفته سی‌ویکم بارداری