سبزی خوردن تو شیر دهی بخوریم ضرر داره

۱۲ پاسخ

زایمان کردی بلاخره 🤗🫀

من تو بیمارستان کنار غذا بود خوردم وای باورت نمیشه بچم تا صبح مثل مار به خودش پیچید

من که میخورم

نه من خوردم

خرفه

من حرفه، جعفری و ریحان میخورم. نعنا هم خیلی کم.

ضرر نداره نفخ میاره

زیاد نخور سبزی باد داره بچه دل درد میشه حداقل چهار پنج روز اول رعایت کن

باد داره بعد بچت نفخ میگیره

نه ضرر نداره ولی اوایل چون نفخ داره نخوری بهتره

نه چرا ضرر داشته باشه

برو عزیزم زیاد سخت نگیر هرچی سخت بگیری بچه بیشتر اذیت میشه ولی هرچی از اول بخوری عادت می‌کنه اونم

سوال های مرتبط

مامان محمدحسین مامان محمدحسین ۱۴ ماهگی
مامان روژان🥰 مامان روژان🥰 ۱۳ ماهگی
مامان نـــ✨ورا مامان نـــ✨ورا ۹ ماهگی
مامان محمد جواد مامان محمد جواد ۱۴ ماهگی