منکه از اول بارداریم میخورم،سر دختر اولمم همش هوس جیگر میکردم زیاد خوردم خدایی نکرده مشکلی پیش نیومد..
تا ماه های اخر نباید خورد مخصوصا ماه های اول نباید خورده باشه ولی در حد خیلی کم فک نکنم مشکل ساز باشه
من ک هنوز از اول بارداری نخوردم
منم یکم خوردم امروز☺
دو سه تا دونه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.