۳ پاسخ

نه من ۶ میگیرم ۷ ندیدم تا حالا

۷هم مگه میبندن؟من تا وقتی بچم از پوشک بگیرم۵میبستم

چرامگه ۷کوچبک شده براش چندکیلوه

سوال های مرتبط

مامان ❤️❤️❤️ مامان ❤️❤️❤️ ۱ سالگی
مامان 🌛نیلماه🌜 مامان 🌛نیلماه🌜 ۱۰ ماهگی
مامان ❤️آیهان❤️ مامان ❤️آیهان❤️ ۱۱ ماهگی