خانوما هویج و میتونم ابشو بگیرم بدم دخترم ؟؟

۴ پاسخ

اره من میدم

میشه ولی کم بده
چون اب میگیری یهو آب پنج تا هویج میگیری یه استکان میشه اون حجم برای بچه زیاده دلدرد میشه

آره میشه

اره من ک خودشم میدم

سوال های مرتبط

مامان محمد نویان مامان محمد نویان ۱ سالگی
مامان زهرا کوچولو مامان زهرا کوچولو ۱ سالگی
مامان پناهم😍 مامان پناهم😍 ۱ سالگی
مامان ارغوان مامان ارغوان ۱۶ ماهگی
مامان امیرعباس‌وپناه مامان امیرعباس‌وپناه ۱۶ ماهگی