۵ پاسخ

خداروشکر

مگه وزنش چقدر بود

لیدی میل تاثیری نداره بیشتر به تغذیه هستش
آجیل مخصوصا بادام درختی و پسته و گردو خیلی خوبه

به نظرم لیدی میل ب درد. نمیخوره
دو روز یکبار آبگوشت حسابی بخور
روزی ۱۵دونه بادوم درختی و آجیل سویا بخور
صبح ها دو تا دونه تخم مرغ آب پز بخور
ناهار هر چی بود محکم بخور میان وعده موز و سیب بخور
قبل شام یه لیوان شیر و خرما بخور بعد ببین چقدر تأثییر داره لیدی میل مزش خوب نیس من که اینجوری بچم وزن گرفته خداروشکر راضیم

من کاکائویی ش رو گرفتم میخورم

سوال های مرتبط

مامان هانا و هامین مامان هانا و هامین ۱۰ ماهگی
مامان دلانا مامان دلانا هفته سی‌ودوم بارداری
مامان رها ورادین مامان رها ورادین ۱۰ ماهگی
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۱ ماهگی