۷ پاسخ

دکتر منم گفت نگیر کاکائویی طعم های دیگه بگیر

وا هیچ دلیل منطقی نداره که همچین حرفی زده
من کاکائوی میخورم خیلیم خوب تاثیر گذاشته

دکتر گفت چجوری مصرف کنی؟بچه شما وزنش چقدر بود؟روزی چقدر باید مصرف کرد ؟واقعا برا وزن بچه تاثیر داره؟

داخل شیر بریزم خوبه؟

کاکائو زیادش خوب نیس بعدم یبوست میاره

شنا چجوری مصرف میکنین ب من گف هر وعده استفاده کن
داخل چی بریزم خوبه؟

کاکائو میگن زیادش خوب نیس واسه بچه فک کنم همین باشه وگرنه چ دلیلی میتونه داشته باشه

سوال های مرتبط

مامان مهسا مامان مهسا هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان نورا مامان نورا روزهای ابتدایی تولد