سلام خانوما من شکمم خیلی پایینه چکار کنم؟

۴ پاسخ

کمربند بارداری ببند

به دکترت بگو بهت کمربند میده شکم خیلی پایین باشه خوب نیست

اشکال نداره ۲۸ هفته به بعد میاد بالا

بچت پسره؟ شکم منم پایینه اشکال نداره

سوال های مرتبط

مامان راحیل ❤️ 🪿 مامان راحیل ❤️ 🪿 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان پناه مامان پناه هفته سی‌وهفتم بارداری