۸ پاسخ

اون دیگه واسه چیه ؟

اره بايد بري ماه اخر من دوبار دادم

من یه روز حرکاتارو حس نمیکردم رفتم

اره به منم گفتن چرت و پرت فقط میخوان پول بکنن از مردم تو این الودگی و سرما و آنفولانزا

من ۳۰ هفته سونو چسبندگی جفت رفتن

آره من دوبار رفتم
برای وزنش و موقعیت جفت و موقعیت بچه و ضربان قلبش یه بار که باید بری ولی دوبارش بستکی به نظر پزشکتون داره

من رفتم
هزینش۴۵۰شد

برای من نوشته فردا باید برم

سوال های مرتبط

مامان ارغوان ❤️🌸 مامان ارغوان ❤️🌸 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان خانم طلا 🥰💖 مامان خانم طلا 🥰💖 روزهای ابتدایی تولد
مامان نگارنیکان نویان مامان نگارنیکان نویان روزهای ابتدایی تولد