۷ پاسخ

به نام خدا اسیاب کرده و در فرنی و اوتمیل و شیر ریخته و به خورد بچه میدهیم

بنام خدا با مکافات

همینطور میدم دستش خودش بخوره

من تخمه شکسته آماده میدم یا مغزیجات پوست گرفته مستقیم از مدفوع خارج میشن

میریزم توی فرنی یا مثلا موز میدم بهش میریزم قاطیش،یا با بیسکوویت مادر و شیر و مغزیجات

چهار مغز خام پودر کردم میریزم تو فرنی

اسیاب میکنم قاطی فرنی میکنم

سوال های مرتبط

مامان شاهان مامان شاهان ۲ سالگی