خانوما ادکلن تو بارداری ضرر داره؟؟

۹ پاسخ

میگن باعث مشکل ریه جنین میشه
دکتر من گفت ادکلن اسپری سعی کن نزنی

من ک الان ویاردارم بهش اصلا ننیتونم بزنم همسر بیچارمم ب خاطرمن نمیتونه بزنه 😅اما شنیدمم ک خوب نیست زیادیش

من كه ميزدم نميدونم ضرر داره يا نه ولي جديدا خودم ميزنم نفسم ميگيره

اسپری و ادکلن نزنی بهتره

اره خوب نیس من چند بار زدم با عذاب وجدان

من میزنم نمی‌دونم ضرر داره یا نه 😐

من ک ویار دارم بهش اصن اوق میزنم

من بعضی وقت ها میزنم

من هرزگاهی عطر میزنم اخه نمیشه نزد

سوال های مرتبط

مامان حسنا خانوم💖 مامان حسنا خانوم💖 هفته سی‌ام بارداری
مامان پناه مامان مامان پناه مامان ۱ ماهگی
مامان انبه مامان انبه هفته سی‌ویکم بارداری
مامان نورا مامان نورا روزهای ابتدایی تولد
مامان دوتا وروجک مامان دوتا وروجک ۱۱ ماهگی
مامان علیراد🐣🩵 مامان علیراد🐣🩵 ۲ ماهگی
مامان نی نی 😍🫀💙 مامان نی نی 😍🫀💙 ۵ ماهگی
مامان کوچولو 🤍 مامان کوچولو 🤍 روزهای ابتدایی تولد
مامان تو دلی مامان تو دلی هفته سی‌ودوم بارداری
مامان 𝐀𝐫𝐢𝐧🩵👶🏻 مامان 𝐀𝐫𝐢𝐧🩵👶🏻 هفته سی‌ویکم بارداری