ازین تب سنجا کسی خریده ؟ خوبه بگیرم؟

تصویر
۸ پاسخ

آره عزیزم فقط بجه تو سن پایین اذیت میشه ولی اینا برای سن پایین خوبن یه ثانیه می‌گیری جلو پیشونی تموم

منم خریدم دو سه ماهه.هیچ کدوم مثل شیشه ای ها دقیق نیست

من خریدم خوبه

خطا داره

من دارم ولی لیزی ها میگن بهتره

سیسمونی فروشی به من گفت درسته اینا گرون تره ولی هیچی مثل خودکاری ها نمیشه بنظرم خودکاری بگیر یا همون جیوه ای
اینا گفت خطا داره

ارع خطا میده

ابجیم تازه خریده راضی نیست میگه خطا میده

سوال های مرتبط

مامان دوتاپرنسس مامان دوتاپرنسس ۱۲ ماهگی
مامان شازده پسر 😍 مامان شازده پسر 😍 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی ۷ ماهگی