سلام ازمایش بتا 160 خوبه!!!

تقریبا چند هفتس؟

۹ پاسخ

اره عزیزم

احتملا چهار هفته تازست دکتر فک کنم برات تکرار بنویسه

اره خوبه ، ولی نمیتونم چند هفته
خودت حساب کن دیگه از آخرین پریودت چند. وقت گذشته

من 160بودم گف دوهفته

48ساعت دیگه باید تکررکنی ببینی دوبرابر میشه

چرا من ۸روزه ولی آزمایشم منفی بی بی چکم منفی

از روز آخرین پریودیت حساب کن

چند روز تاخیری داشتی

بعدچند روزتاخییر

سوال های مرتبط

مامان دخمل نازم مامان دخمل نازم هفته بیست‌وششم بارداری
مامان جوجه 🐣 مامان جوجه 🐣 هفته سیزدهم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌ونهم بارداری