سلاااام به نوسانات هورمونی و گریه های بی دلیل

🤣🤣🤣😭😭😭😭🥲🥲🥲

۱ پاسخ

خداروشکر که نی نی داری و باعث میشه این حس و داشته باشی ❤️‍🩹🥲

سوال های مرتبط

مامان نبات🍓 مامان نبات🍓 ۸ ماهگی
مامان حلما و علی 😍 مامان حلما و علی 😍 ۱ ماهگی
مامان دوتا وروجک👼👼 مامان دوتا وروجک👼👼 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان دونه انار🫀👼 مامان دونه انار🫀👼 هفته سیزدهم بارداری