۷ پاسخ

سیب زمینی نپخته رنده میکنم آبشو میگیرم.پیاز رنده میکنم روش با تخم مرغ و صوید و نمک و زردچوبه.خیلیییی خوب میشه

سلام نمک فلفل زردچوبه شوید جعفری نعنا خشک شده سیب زمینی یه کم امم گوشت چرخ کرده گاهی می زنم برا تنوع

هیچکدوم اینارو نمیریزم
من فقط زردچوبه و نمک و تخم‌مرغ میزنم البته با سیب زمینی آبپز سیب زمینی نپخته تخم مرغ نمک زردچوبه و تره کوهی میریزم

من یکم شوید و نعنا میزنم

سیب زمینی .پیاز و سیر رنده شده
تخم مرغ .نمک .فلفل سیاه و زعفران سابیده

من ک سیب زمینی پیاز رو رنده میکنم تخم مرغ و ادویه میزنم

تخم گشنیز
زعفرون
اینا ب نظرم خیلی خوشمزه میکنه

سوال های مرتبط

مامان رهام 🧸🤍 مامان رهام 🧸🤍 ۲ سالگی
سلام مامانای عزیز امیدوارم حال دل همتون خوب باشه ❤️✨️
اینم از شام آقا رهام 🥰

مواد لازم :
سیب زمینی و ادویه ها ( آویشن ، پودر سیر ، فلفل سیاه ، پاپریکا و روغن زیتون )
قارچ
سیر تازه خورد شده
شیر
خامه صبحانه
کره و روغن مایع
پنیر ورقه ای پارمسان

طرز تهیه :
فر رو از قبل گرم کنین ؛ سیب زمینی هارو به این مدل که تو عکس هست برش بدین و توی آب با نمک بریزین ۱۵ دقیقه آبپز بشه ؛ بعد سیب زمینی هارو به ( روغن زیتون ، پودر سیر ، فلفل سیاه ، پاپریکا و آویشن ) آغشته کنین و روی سینی فر کاغذ روغنی مخصوص فر بندازین و سیب زمینی هارو روی سینی دونه دونه بزارین ؛ بعد فر رو با دمای ۲۰۰ و مدت زمان ۲۰ دقیقه بزارین بپزه ؛ در این حین قارچ هارو خورد کنین و با سیر و کره و روغن سرخ کنین بعد یک چهارم پیمانه شیر و دو قاشق غ خ خامه صبحانه رو اضافه کنین و بزارین مواد به قوام برسه و بعد به دلخواه میتونین یک ورقه پنیر پارمسان بریزین روی قارچ ها که با مواد حل شه و بعد سرو کنین و بدین کوچولو هاتون میل کنن ✨️❤️

فرزندپروری.فرزندپروری