خانوما سونو آنومالی چقد طول میکشه؟

۱۰ پاسخ

من هم انتی و تعیین جنسیت و انومالی نوشابه خوردم بچه خیلی خوب همکاری کرد ...نوشابه و قهوه ماهی یکبار هیچ اشکالی تداره ...

ن اصلاااا نوشابه ک درکل تو بارداری خوب نیس قهوه هم ک کافئین داره فقط کاکائو

کاکائو خیلی خوبه بهتر می‌چرخه

قبلش باید یچیز شیرینی بخوری ۲۰دقیقه بیشتر طول نمی‌کشه شایدم کمتر از ۲۰دقیقه

من قبل از اینکه برم سونو یک ساعت قبلش آبمیوه خوردم بچه بیدار بود قشنگ تکون میخورد حتی لای پاهاشم باز کرد یه جا داشت خودشو میخاروند برا همین ۱۰ دقیقه بیشتر طول نکشید

کی میخوای بدی فردا ؟؟

واسه من یه رب بیست دقیقه طول کشید ولی چون جنسیتشو خوب نفهمید گفت برو یه چیز شیرین بخور پیاده روی کن دوباره بیا که اون موقعهم تقریبا ۵ دقیقه اینا طول کشید بگه

یه ربع بیست دقیقه
مگر اینکه کوچولو یکم اذیت کنه که اون دیگه معلوم نیست

سلام .من ۳ سری رفتم داخل تا کامل بچه چرخید و چک کرد از ساعت ۳ تا ۸ شب گیر بودم

بچه همراهی کمه کلا یک ربع

سوال های مرتبط

مامان فینگیلی👼 مامان فینگیلی👼 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نفسام و تودلی مامان نفسام و تودلی هفته سی‌ام بارداری
مامان پرتقال مامان پرتقال هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان همتا خانووم مامان همتا خانووم ۳ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌ویکم بارداری