دوستان چرا دور نافم تیر میکشه خیلی خفیف ها سوزن سوزن میشه

۳ پاسخ

معمولا میگن بند ناف داره تشکیل میشه و جا باز میکنه جای نگرانی نیس انشالله

معمولا میگن بند ناف داره تشکیل میشه و جا باز میکنه

منم دارم نمیدونم برای چیه هرازگاهی میاد و میره

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته یازدهم بارداری
مامان تودلی👶💙 مامان تودلی👶💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه مامان جوجه هفته هجدهم بارداری