ازکی چهار دست و پا میکنن کوچولوها

۳ پاسخ

حدود ۸ ماهگی ولی بازم فرق داره تو هر بچه عزیزم

پسر من قلط هم نمیزنه مگه اینکه کمکش کنم پاشو میذارم یه وری میشه فقط قلت میزنه ببشتر از سه چهار دقیقه هم نمیمونه خواهر شوهرم میگه ببرش دکتر بنظرتون ببرم

پسر من تازه چند روزه داره میره

سوال های مرتبط

مامان دیار مامان دیار ۱ سالگی
مامان چش خشگل مامان چش خشگل ۱ سالگی