۷ پاسخ

چرا انقدر زود معاینه شدی ؟

به حاطر معاینه است

تادوروز لکه بینی طبیعیه بعدش دیگه نه، اگرم خونریزی یالخته داشتی حتما برو بیمارستان

نشان۶ زایمان

نمیدونم من دکترم گفته ۳۸ هفته معاینه میکنه

تحریکش جواب داده

اشکال ندارع رفع میشه

سوال های مرتبط

مامان پسرکوچولوم😘 مامان پسرکوچولوم😘 ۱۱ ماهگی