ترشح ابکی و دل درد خفیف علایم بارداریه و سوزش معده ؟؟؟

۳ پاسخ

سلام خوبین

اره منم همین علائم رو و تورم سینه و درد سینه دارم و چهار روز تاخیر دارم ولی میترسم تست بزنم منفی بشه میخام چند روزدیگم صبر کنم

از علائم بارداری میتونه باشه
کلا علائم بارداری وپریود مث همه

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا ❤️🤰🏻👼🏻 مامان معجزه خدا ❤️🤰🏻👼🏻 قصد بارداری
مامان نفس مامان نفس هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان معجزه مامان معجزه هفته هفتم بارداری