۲ پاسخ

خب میدونی حساس شدن سینه از علائم پریودی هم هستش ولی وقتی بارداری یکم فرق میکنه مثلا رگ های روی سینه بیشتر دیده میشن و...

حالا انشالله که حامله باشی
مواظبت کن تا معلوم بشه

فقط همین علائم رو داری
سینه هات حساس نشده یا ورم نکرده؟

سوال های مرتبط

مامان نیکان💙 وتو دلیم🩷 مامان نیکان💙 وتو دلیم🩷 هفته چهاردهم بارداری
(مامی هدیه خدا) (مامی هدیه خدا) قصد بارداری