سلام قزوینیایه سونوگرافی خوب براغربالگری میگید

۷ پاسخ

اره گفت احتمال ۷۰درصد پسر
سر اولی هم همینطور گف درست آنومالی رفتم گف پسر

معین الدین و جلولی
خودمم انتی رفتم معین الدین و آنومالی هم صددرصد همونجا

22اذردقیق چندهفته میشین؟

انشاالله بسلامتی بدنیابیاری

معین الدین زنگ زدم تاریخمواشتباه گفتم همون لحظه زودزنگ زدم ولی گفتش نمیشه ثبت کردم

من معین الدین بیشتر قبول دارم سر بچه اولمم همه رو اونجا رفتم الان دومی پیش اون میرم واسه ۲۲اذر نوبت گرفتم پیشش آنومالی می‌خوام برم

بجزاین دوتا..علوی کارش چطور؟

سوال های مرتبط

مامان ایماه 🩷 مامان ایماه 🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان 💖 و تودلی 💙 مامان 💖 و تودلی 💙 هفته سی‌ام بارداری