سلام براغربالگری مرحله دوم باید صبح ناشتاباشی چیزی نخوری

۳ پاسخ

نه نیازی به ناشتایی نداره،بعدازظهرام میتونی انجامش بدی

نه عزیزم

ن نیازی به ناشتا بودن ندارع

سوال های مرتبط

مامان Arsin مامان Arsin هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان آیان و دخملی مامان آیان و دخملی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان آیه مامان آیه هفته بیست‌ونهم بارداری